Εκπαιδευτές

Ο ρόλος του καθηγητή στο Arkki by AKTO είναι να είναι διαμεσολαβητής, καθοδηγώντας τους μαθητές σε προσεκτικά σχεδιασμένες μαθησιακές διαδρομές. Ο εκπαιδευτικός είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας ζεστής και ασφαλούς ατμόσφαιρας, μέσα στην οποία τα παιδιά αισθάνονται αυτοπεποίθηση να πειραματιστούν και να αναλάβουν δημιουργικούς κινδύνους.

 Οι εκπαιδευτικοί του Arkki by AKTO είναι αρχιτέκτονες με παιδαγωγική πιστοποίηση από το Arkki International.

Στο Arkki by AKTO ο ρόλος του εκπαιδευτή δεν είναι παραδοσιακός καθώς ενώνει τους μαθητές στα προσωπικά εκπαιδευτικά ταξίδιά τους, υποστηρίζει την ατομική έρευνα και πειραματισμό τους, και τους καθοδηγεί προς τα εμπρός – για παράδειγμα, με συζήτηση και ερωτήσεις. Τα διαφορετικά φαινόμενα προσεγγίζονται μέσω εμπνευσμένων εικόνων, συζητήσεων, σχεδιασμού, σχεδιασμού, σχεδίασης, γραφής, μοντελοποίησης, κατασκευής κ.λπ. – ατομικά και σε ομάδες.

Η ομάδα του Arkki by AKTO:

Μαρία Γερακίνη
Συντονίστρια Εκπαίδευσης – Καθηγήτρια

Ιδρύτρια του δημιουργικού studio M for Α|rchitecture, η Interior Architect Μαρία Γερακίνη είναι κάτοχος ενός  BA Degree in Interior Architecture από το Middlessex University, και ενός Masters Degree in Communication Design από το UAL-Central St Martins, Λονδίνο. 

Δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον ευρύτερο τομέα της Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Xώρων  με εξειδίκευση στο exhibition και commercial design. Ασχολείται με μελέτη εκθεσιακών περιπτέρων εταιρειών  τόσο σε εγχώριες εκθέσεις όσο και στο εξωτερικό, καθώς και με την  διαμόρφωση  αρχιτεκτονικού ύφους σε γραφεία, καταστήματα, shops in shops και showrooms. 

Στα τέλη του 2015, ίδρυσε το  brand M for m  με  εξειδίκευση στην μελέτη παιδικών χώρων -ιδιωτικών, 
επαγγελματικών και εμπορικών. Έμφαση δίνεται στην δημιουργία conceptual σκηνικών και τρισδιάστατων 
εγκαταστάσεων και στην  κατασκευή μικρής κλίμακας αντικειμένων για παιδιά, με ενδεικτικά projects την 
σκηνογραφική επέμβαση στο αίθριο του Notos  Home για εταιρεία λευκών ειδών, και το τρισδιάστατο
installation-γλυπτό στο TEDx Kids, Athens 2017.

 Έχει συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς και projects τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, ενώ παράλληλα 
 επί σειρά ετών διδάσκει Σύνθεση – Εσωτερική Διακόσμηση στον κλαδο Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Χώρων
στον Εκπαιδευτικό Όμιλο AKTO στην Αθήνα.

ATTIKH

Ιωάννα Πρίφτη
Καθηγήτρια

Η Ιωάννα Πρίφτη, ήταν «εν δυνάμει» αρχιτέκτονας, από τότε που ήταν τεσσάρων χρονών κι έπαιζε με τουβλάκια, φτιάχνοντας κτίρια που οι άνθρωποι θα ένιωθαν άνετα μέσα σε αυτά. Όσο μεγάλωνε, την απασχολούσε, πώς οι τέχνες που τόσο αγαπούσε, είχαν εφαρμογή μέσα από την επιστήμη και αποφάσισε να σπουδάσει αρχιτεκτονική σε μια πόλη, που θα βίωνε καθημερινά τη σημασία της, τη Βενετία. Τον Ιούνιο του 2002 έγινε και επίσημα, «εν ενεργεία» αρχιτέκτονας, όταν αποφοίτησε με άριστα, από τη σχολή αρχιτεκτόνων μηχανικών, “Universita’ IUAV di Venezia”.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, η διαρκή έρευνά της στην αρχιτεκτονική, την οδήγησε σε μεταπτυχιακές σπουδές στη σχολή αρχιτεκτόνων μηχανικών του ΕΜΠ, στο Δ.Π.Μ.Σ. “Έρευνα στην Αρχιτεκτονική: Σχεδιασμός – Χώρος – Πολιτισμός”, όπου αποφοίτησε με άριστα το 2009. Έχει συμμετάσχει σε workshops, εκθέσεις και συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει συνεργαστεί με αρχιτεκτονικά γραφεία στη Βενετία και την Αθήνα. Είναι ιδρύτρια του αρχιτεκτονικού γραφείου “IO ARCHITEKT” και του εργαστηρίου σχεδίου «ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ».

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ναταλία Παντελίδου
​Καθηγήτρια

Η Ναταλία Παντελίδου, είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός με μεταπτυχιακές της σπουδές στην Αρχιτεκτονική Τοπίου και τον Αστικό Σχεδιασμό,  (Πανεπιστήμιο Κοπεγχάγης). Παράλληλα, έχει εργαστεί σε διάσημα γραφεία Αρχιτεκτονικής Τοπίου στην Δανία αλλά και στην Ελλάδα, ενώ συμμετείχε και στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ως ανεξάρτητη αρχιτέκτονας απασχολήθηκε σε διάφορα έργα, πάρκα, παιδικούς εσωτερικούς χώρους, δημιούργησε τη δική της εταιρεία φωτιστικών για παιδιά, αλλά είχε και την ευκαιρία να γράψει άρθρα για διεθνή περιοδικά και να συμμετέχει σε διαλέξεις για την αρχιτεκτονική και τον δημόσιο χώρο.

Τα ενδιαφέροντά της εστιάζονται κυρίως στην ανθρώπινη κλίμακα, ενώ πάντα στοχεύουν στην εξισορρόπηση των τεχνικών και πολιτισμικών πτυχών της αρχιτεκτονικής, της έννοιας και των πραγματικών δυνατοτήτων. Πιστεύει ότι το έργο ενός αρχιτέκτονα είναι μια συνεχής παρατήρηση του αστικού περιβάλλοντος και της καθημερινότητας.

Σήμερα είναι Αντιδήμαρχος Δημοσίων Έργων στον Δήμο Καλαμαριάς, μια πολύ σημαντική πτυχή στη ζωή της αφού η αρχιτεκτονική, η μηχανολογία και ο πολεοδομικός σχεδιασμός συναντούν το όραμα και τη δημόσια διοίκηση.

Δημήτρης Νάνος
​Καθηγητής

Ο Δημήτρης Νάνος γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη και είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός. Αποφοίτησε από το University of Plymouth ΒΑ(Hons)- Bachelor in Architecture και συνέχισε στο University of Portsmouth παίρνοντας τον τίτλο του (March) – Master In Architecture το 2015. Από τότε επέστρεψε στην πόλη του και ασχολείται με την Αρχιτεκτονική τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο διδάσκοντας στον ΑΚΤΟ, όσο και σε επίπεδο εφαρμογής μέσω του αρχιτεκτονικού γραφείου (Ncube), στο οποίο είναι συνιδρυτής.

Είναι διοργανωτής και ακαδημαϊκός σύμβουλος σε σεμινάρια Αρχιτεκτονικής και Αειφορίας του σχεδιασμού. Βασικός στόχος και πρόθεση όλων αυτών των δράσεων/συμμετοχών, είναι να έρθει η Αρχιτεκτονική και το Design όσο πιο κοντά γίνεται στην εκάστοτε ομάδα/κοινότητα και στους ανθρώπους που την απαρτίζουν.

Ως εκπαιδευτής στην ομάδα του Arkki κάνει ακόμα ένα βήμα προς την ίδια κατεύθυνση, καθώς συνεργεί ανάμεσα στην φαντασία, στο παιχνίδι και στην δημιουργική έκφραση παιδιών που οραματίζονται νέους κόσμους χωρίς περιορισμούς. Στόχος άλλωστε είναι πάντα ένα καλύτερο και πιο όμορφο μέλλον για τις επόμενες γενιές!

ΛΑΜΙΑ

Κώστας Παπανάγνου
Καθηγητής

Κωνσταντίνος Παπανάγνου γεννήθηκε στην Λαμία το 1981 είναι απόφοιτος της  Αρχιτεκτονικής σχολής του Ε.Μ.Π. Αθηνών. Ξεκίνησε σπουδές το 1999 στην Αρχιτεκτονική Σχολή Πανεπιστημίου Βενετίας Ιταλία έως το 2001 και στην συνέχεια στην Εθνικό Μετσόβιο πολυτεχνείο όπου και αποφοίτησε το 2005  . Πτυχιακή Διατριβή : Χωροθέτηση και Σχεδιασμός Πανεπιστημιακών Εγκαταστάσεων του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Λαμίας.
 Εργάστηκε σαν  Επιστημονικός Συνεργάτης
από το 2007  έως  το 2011 σε ιδιωτικό Γραφείο Τεχνικών Μελετών  και εκ τότε  έως και σήμερα διατηρεί Αρχιτεκτονικό Γραφείο Μελετών και κατασκευών  στην πόλη της Λαμίας . ​Ομιλεί Αγγλικά -Ιταλικά έχει Συμμετοχή σε Ομάδα Εργασίας του Τ.Ε.Ε. με αντικείμενο την παρακολούθηση εκπόνησης των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων για τους Νομούς Φθιώτιδας –Ευρυτανίας με στόχο την τελική γνωμοδότηση του τεχνικού Επιμελητηρίου ως τεχνικού Συμβούλου του Δημοσίου. Τέλος λατρεύει την  Φωτογραφία (προσωπική συλλογή) https://www.flickr.com/photos/123834668@N02/ 

Αλεξάνδρα Χριστοδουλίδου
Καθηγήτρια

Η Αλεξάνδρα Χριστοδουλίδου γεννήθηκε στο Διδυμότειχο Έβρου το 1980. Έζησε τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια στην Ορεστιάδα Έβρου. Το 2000 εισάγεται μετά από εξετάσεις στο Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής της Βενετίας (Istituto Universitario di Architettura di Venezia). Το 2003 μετεγγράφηκε στην Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) στο τμήμα της αρχιτεκτονικής, από όπου και αποφοίτησε με διπλωματική εργασία στον σχεδιασμό τοπίου και περιβάλλοντος. Αρχικά εργάστηκε σε μεγάλη τεχνική εταιρεία και έπειτα συνέχισε ως αυτοαπασχολούμενη. Παράλληλα με την αρχιτεκτονική ήρθε και ο ρόλος της μητρότητας ανοίγοντας νέους ορίζοντες αναζητήσεων σε θέματα παιδοψυχολογίας και νηπιακής διαπαιδαγώγησης με επίκεντρο την ενσυναίσθηση.